Ape kena lah dengan sorang chiaa nie . Ape yang aku buat , lepastu mesti kau buat jugak . Apa yang aku ada , lepastu kau mesti nak ada jugak . Apa yang aku makan , kau pun nak . Baju yang aku pakai pun lepas tuh mesti kau pergi kedai and beli yang sama . Oh goshh . stop it ! Aku penat lah asik-asik ada orang tiru aku . Pleasee . Default pun SAMA ngan photo aku . Ohh forkkupt hell yeahh . Aku cerita kat kakak aku pun takde gune . Die bole lagi cakap kalau die asik tiru kau tuh maksudnya kau idol die , biarlah . Haaa bodoh gilaaa . Kalau boleh aku nak je kasi PANGG skali kat pipi kau tahu tak ? Sial punye chiaa . Aku bukannye ape nak maki-maki orang guna ayat kasar , tapi kalau cakap sekali tak faham memang bangang lah . Blog kawan aku pun semua kau nak tiruu . Last-last apa yang kau tanya kat aku , aku cakap tak tahu jee . Gahhh --'' Ohh god , please show the right-way for her , pityful little girl :D