Hari nie ngantuk gila kat sekolah . Haaa . Mane tak nye , asik tido lmbat jee . Eh kesian Syafiqahailani kt sekolah tadi , ade je benda yang tak kena . Hahaha . Pagi tadi bngun mcm biase mama kejutkan* tak reti bngun sendiri . Siap siap terus pegi sekolah . Dah naik sekolah semua tuh , masok klas aku jalan ngn Nazurah . Hahahah . Trauma eh kaw ngn die tuh :D Masa rehat merayap and balik ngn kawan  Balik je rumah , mandi semua terus siap-siap nak pergi rumah uya . Tengok cerita Khurafat . Wuuu . Tak seram mane --'' Lagipun aku bukannya tengok sangat sbb ngah online . Hahaha . Ape Nana tanye pun aku tak donga smpai dia malas dah nk tanya aku . Hahaha . Lek luu :D Lepas habis cerita tuh makan-makan japp . Dah kenyang terus bla dari situ . Aku anta nana smpai jambatan then balik umah , online , edit blog , update . Whoaa . Hoho