Hari nie periksa , yaa . Bahasa Melayu memang okey , no hal punye lah :D tapi bila start subject Mathemtics , harammm . Lima minit sebelum cikgu kutip kertas jawapan baru aku mula terhegeh-hegeh nak buat . Harharhar . Aku tengok Atiqah relax je buat jalan kira semua tuh . Aku siap sempat menyanyi-nyanyi lagi . Woot woot . Bhahahaha . Tadi masa periksa Mahematic , hantu jembalang dah mula datang kat kelas kiteorang balik --'' Haahhh . I'm get tired of it . Ntah betul ke tak bende tu . Nak buat cam mana , terpaksa lah percaya je . Semua dah kibut dalam kelas , mengglaba betul . Duduk lah diam-diam kt tempat masing-masing tak boleh ke ? Tengok aku , duduk blakang dia jehh , tapi buat tak tahu suda lah kan --'' Ni rajin sangad nk tolong smpai periksa tak buat . Fuckk-Up . Menyampah lah aku tengok --''


So esok diaorang kata periksa English dengan Sejarah -oo-* Saya takde jadual periksa :D  Gahh . English boleh la . Sejarah , amik kaw . Gerenti susah , tambah lagi aku tak baca buku . CHOI ♥