Yaa . Sekarang nie shiera ngn syaza suda msok klas orkid . And as the replacement for that , Syafiqah's here with us dan sekarang pun , kalo ade problem or tk puas ati , kiteorg share bertige :'] awesomee Tadi kiteorg share cerita pasal sorang buda nie . yapp . mmg aku pown tk suke kt buda tuh . bile aku kate kt 'die' yg aku kenal seseorg tuh . msti pas tuh die pun nk berbangga mcm die kenal . goshh . Tolonglah weay , aku menyampah lagi ada lah . kaw engad kaw cite kaw kenal buda tuh buda nie aku sanjung ? ouh please , im not gonna do that . Sape yang suda termakan dengan cerita or semua ayat kaw tuh , memang malang . yapp . aku memang terus terang and i should proud of it . Sori lah babe' . harhar .Dan lagi satu , saye tak suke cara awak yang memang nampak HYPOCRITE tuhh . kaw engad kaw dah berlakon cukup perfect ea ? harharhar . your acting is not great enough and it even like hell you know . Sape yang sudah 'terpukau' memang b*doh . Sori yeah ayat kasar . hahahaha . Eh ade lagi , fatiha khairy blom puas ati nk maki :D kau engad kau semua orang dulu daripada aku ? eishh . memang bongok . Setakat 'buda' tuhh , aku dh kenal lame lah weay . takde pun aku nk kecoh kecoh bagai macam kau kan --'' . Dan nie last skali , kau tk payah la nk buad buad baek . sumpah aku tk suke --'' <-- see my face :D nk thu sebab ape ? sebab kau punye baek tak menjadi sama sekali . nmpak plastik thu tak ? ape ? tak tahu ? fikir fikir lah minaaa . cheers