Holidays, Fever and All

Hey guys, so here I am. Dah seminggu demam. Can you imagine, a week? I can do nothing with it. All that I do is, sleep, laying on bed auwh what a bored. Couple days before I got fever, me and my family sent my sister back to Uitm at Perak. And before we reach there, we get on our journey heading to Cameron. Yes we do stay there, but only for one night *angkat kening* sebab plan sebenar nak hantar kakak aku balik je. Walaupun sehari, sejuk woo. Pagi memang tak berapa sejuk, berangin je. Tapi malam sejuk, tiga lapis baju pakai. Haha *tengok luar balcony* Hmm ohyaa for sure memang lah ada gambar, tapi gambar saya tak banyak. Malu *tunduk bawah* Hahaha



























Banyak lagi sebenarnya, tapi takkan nak upload semua kan? Menyemak je macam tu :P Keluar dengan kawan? Belum lagi, hariu je aku tidur rumah Syaz dua hari. Then aku terpaksa balik pagi sebab pakcik aku meninggal. Ohh that's okay, tak sedih mana. No need to cry. Ehh. So, Isnin haritu aku pergi Gambang, mandi sana. Tapi sumpah. That place was truly disgusting, truly. Kotor sana sini, yuckk. Jangan harap nak pergi lagi. Haha macam heran je kalau aku pergi tak pergi. Hey, I got to go. Xoxo